دستورالعمل Autel MaxiSys MS908S Pro خدمات DPF و IMMO
نوشته شده توسط : sukabulie

Autel MaxiSys MS908S Pro ابزار تشخیصی ، با بهره گیری از سیستم عامل انقلابی چند وظیفه ای اندروید ، از پردازنده شش هسته ای قدرتمند Cortex A7 + A15 بهره می برد و به صفحه لمسی خازنی LED 9.7 اینچی مجهز می شود. این یک ابزار ایده آل برای تشخیص بدون مشکل کارخانه نگهداری با تشخیص سریع ، کارآمد و م effectivelyثر عیب های خودرو ، مدیریت داده های مشتری و استاندارد سازی فرایندهای تجاری است.

دستورالعمل Autel MaxiSys MS908S Pro خدمات DPF و IMMO

این مقاله فنی عمدتا به آموزش خدمات DPF و IMMO با استفاده از Autel MaxiSys MS908S Pro Diagnostic Tool تمرکز دارد.

1. سرویس فیلتر ذرات دیزل (DPF)

عملکرد فیلتر ذرات دیزل (DPF) پس از تعویض واحد کنترل موتور ، بازسازی DPF ، آموزش تعویض م componentلفه های DPF و آموزش DPF را مدیریت می کند.

ECM سبک رانندگی را کنترل کرده و زمان مناسبی را برای به کارگیری بازآفرینی انتخاب می کند. اتومبیل هایی که با سرعت دور و بار کم رانندگی می کنند ، سعی می کنند زودتر از اتومبیل هایی که بار و سرعت بیشتری دارند ، دوباره تولید شوند. برای اینکه بازآفرینی صورت گیرد ، باید دمای بالای اگزوز طولانی مدت بدست آید.

در صورت رانندگی اتومبیل به گونه ای که امکان تولید مجدد وجود نداشته باشد ، یعنی مسافرت های کوتاه مدت مکرر ، سرانجام علاوه بر نمایشگر چراغ DPF و نشانگرهای "Check Engine" ، یک کد عیب یابی نیز ثبت می شود. با استفاده از ابزار تشخیصی می توان در کارگاه بازسازی خدمات را درخواست کرد.

قبل از انجام احیا forced اجباری DPF با استفاده از ابزار ، موارد زیر را بررسی کنید:

fuel چراغ سوخت روشن نیست.

⚫ هیچ خطایی مربوط به DPF در سیستم ذخیره نمی شود.

⚫ خودرو دارای روغن موتور مشخص شده است.

⚫ روغن گازوئیل آلوده نیست.

پیام مهم:

قبل از تشخیص وسیله نقلیه مشکلی و اقدام به بازسازی اضطراری ، تهیه یک گزارش تشخیصی کامل و خواندن بلوک های اندازه گیری شده مربوطه مهم است.

توجه داشته باشید:

اگر چراغ مدیریت موتور روشن باشد یا شیر EGR معیوب باشد ، DPF دوباره احیا نمی شود.

هنگام تعویض DPF و هنگام استفاده از مواد افزودنی سوخت Eolys ، ECU باید دوباره تنظیم شود.

fاگر برای انجام سرویس DPF نیاز به رانندگی وسیله نقلیه باشد ، شخص دوم برای عملکرد لازم است. یک نفر باید وسیله نقلیه را رانندگی کند در حالی که شخص دیگر صفحه را روی ابزار مشاهده می کند. سعی نکنید همزمان ابزار رانندگی را رصد کرده و مشاهده کنید. این خطرناک است و زندگی شما و سایر موتورها و عابران پیاده را در معرض خطر قرار می دهد.

2. خدمات ایموبیلایزر (IMMO)

ایموبیلایزر مکانیزمی ضد سرقت است که از روشن شدن موتور خودرو جلوگیری می کند مگر اینکه کلید اشتعال صحیح یا دستگاه دیگری وجود داشته باشد. این دستگاه با روشی که به سیم کشی گرم معروف است از راه اندازی اتومبیل سارقان جلوگیری می کند. اکثر وسایل نقلیه جدید دارای ایموبیلایزر به عنوان تجهیزات استاندارد هستند. یک مزیت مهم این سیستم این است که برای فعال سازی آن به مالک خودرو احتیاج ندارد. به طور خودکار عمل می کند ایموبیلایزر به عنوان محافظ ضد سرقت بسیار م moreثرتر از زنگ هشدار قابل شنیدن در نظر گرفته می شود. بسیاری از شرکت های بیمه اتومبیل نرخ کمتری را برای وسایل نقلیه مجهز به دستگاه ایموبیلایزر ارائه می دهند.

به عنوان یک دستگاه ضد سرقت ، دستگاه ایموبیلایزر یکی از سیستم های مورد نیاز برای راه اندازی یک سیستم را غیرفعال می کند

موتور اتومبیل ، معمولاً منبع سوخت یا احتراق. این امر با شناسایی فرکانس رادیویی بین یک فرستنده در کلید اشتعال و دستگاهی به نام خواننده فرکانس رادیویی در ستون فرمان انجام می شود. وقتی کلید در احتراق قرار می گیرد ، فرستنده سیگنالی را با یک کد شناسایی منحصر به فرد به خواننده ارسال می کند ، که آن را به یک گیرنده در ماژول کنترل رایانه خودرو انتقال می دهد. در صورت صحیح بودن کد ، رایانه به سیستم های سوخت رسانی و اشتعال اجازه می دهد تا ماشین را کار کرده و راه اندازی کنند. اگر کد نادرست باشد یا وجود نداشته باشد ، رایانه سیستم را غیرفعال می کند و تا زمانی که کلید صحیح در جرقه قرار نگیرد ، ماشین قادر به روشن شدن نیست.

سرویس IMMO می تواند کلید وسیله نقلیه گمشده را غیرفعال کرده و کلید تعویض کلید را برنامه ریزی کند. یک یا چند دکمه تعویض کلید را می توان برنامه ریزی کرد.

همین. با تشکر از شما برای خواندن

اطلاعات بیشتر در مورد محصول ، برای انتخاب خود این وب سایت auteldiag.com را بررسی کنید.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: